22 December 2007

AJUTOR!

Raportez bunuri furate : jumatate de ciocolata Poiana cu caramel, teu de 90cm si polonic din inox - IKEA.
Dupa o indelunga cautare prin dosarele politiei am gasit poze cu suspectii. Este posibil ca ei sa-si fi schimbat infatisarea. Exista surse care confirma vizitarea unei frizerii de catre unul dintre raufacatori. De asemenea se stie ca asemanarea foarte puternica dintre asociati este instrumentul principal de inducere in eroare a victimei!

Ofer recompensa cealalta jumatate de ciocolata Poiana cu caramel pentru prinderea suspectilor



3 comments:

Razvan Alecsandrescu said...

ala din dreapta e vinovatu'. Uite ce freza are ...si ce mutra de betivan ... no offence dude si nu scoate sisu la mine.
Sper ca moshu a fost darnic cu tine don'soara si daca imi permit o rugaminte ...al meu celebru nume in randul googlerilor este scris cu CS nu cu X ( cs for computer science not counterstrike cum ati tinde sa credeti).

Ioana Toma said...

Mosul a fost foarte darnic! Cum e mereu cu mine :P Da..am aflat si eu ca era el vinovatul! Isi asteapta pedeapsa! Muahahaha! Am schimbat numele..scuzeee!

Catalina Zaharescu said...

Super funny :)