27 February 2008

Pe la Sinaia

Si am ajuns in Sinaia, si am mancat la Bucegi (ca tot omu' din Sinaia) - foarte prost, ne-am jucat cu un iepure (nu era viu), am dormit pe un pat smecher pe care scria IKEA, am condus-o pe Cuby (noua mea masinutza :) ) pana la telecabina, am mancat mici la mare altitudine (parca au fost mai buni acolo), si am admirat un saint bernard flocos si obosit de atat pozat. In rest - poze cu membrii excursionisti :) (lipseste excursionista Cuby - dar va fi prezenta cu alte ocazii)









3 comments:

Anonymous said...

alexandra are geaca ca zozo :)) :p

Ioana Toma said...

:)) da, ei reprezinta echipa "puii de aur"

Anonymous said...

Te rog frumos sa indepartezi Copywright-ul de pe prima poza, deoarece amandoi putem deduce dupa faptul ca apari in ea, ca nu tu ai facut acest exponat de colectie. In cazul in care nu vrei sa ai probleme legale in viitorul tau de fotograf ai face bine sa rectifici situatia. Cu stima si respect, adevaratul proprietar intelectual al pozei.