13 November 2009

Episod 1 - Paris



Stiu, stiu! A trecut cam mult de cand am mai trecut pe aici. Dar promit o avalansa de entry-uri! Am multe lucruri de aratat, asa ca desi sunt in alta tara acum, vreau sa recuperez putin.

Vara aceasta am fost intr-o excursie superba unde am vazut locuri frumoase si lume de care imi era dor!
Prima oprire a fost Paris!

Zona moderna - pentru niste arhitecti in devenire! :








































































Bineinteles - Turnul - urcat PE SCARI!! (spre marea mea disperare initiala - apoi s-a dovedit a fi ceva placut) E stiut ca parizienii urasc turnul Eiffel si pe de o parte ii inteleg, insa mocheta de iarba din fata lui are un feeling primitor - ma duce cu gandul la the great lawn din Central Park - un loc pe care il ador!














Na' ca am lasat si urme! Sa le cautati!





















































Celebrarea casatorie de argint a dragilor mei parinti - cel mai spiritual eveniment la care am luat parte pana aucum! A fost tare frumos! Sper sa ajung si eu asa! :D














































































Si nu se putea fara niste "sculpturi" foarte atragatoare din oras:




































































2 comments:

Tode said...

Da, si eu mi-am dorit acelasi lucru ca si tine...:P A fost foarte frumos, intr-adevar. Si sculpturile erau... sculpturale..:))

Antonia said...

Asa cum ii spuneam si mamei tale, frumoasele poze sunt insotite de comentarii pe masura, cu simtire aleasa. Felicitari! Te pup cu drag..