31 January 2010

ALINA

Sam Cooke - Wonderful World




Uite ca am terminat oarecum cu ce-a fost mai nasol (scolareste vorbind) in Lisboa, si ma indrept catre lucruri frumose! Maine deabia astept vizita celei mai bune prietene ale mele, aka BFF, aka Pisi = ALINA!!!!

Lucrurile s-au aranjat in asa fel incat in ultima saptamana a mea aici sa o am pe ea sa revad si sa musc cu toata puterea din viata de aici! Sunt prietena cu ea de cand inca nici nu eram concepute. Povestea intersanta e ca mamele noastre erau colege de banca si cele mai bune prietene si tatii nostrii la fel. Insa ei nu se cunosteau de pe atunci. S-au casatorit unii cu altii si de atunci sunt la fel de buni prieteni! Ne-am nascut la diferenta de 2 luni si din 1986 am mancat in fiecare an gogosi si porumb pe plaja impreuna! Am fost mereu terorizate de Andrei si de alti baieti si mereu ne-am aparat si am fost there for each-other!

Cred ca am fi cu totii mai buni daca am avea macar un prieten asa cum suntem noi doua!

Am pozat-o pe Alina iarna asta inainte de revelion in studio si acum mi se pare cel mai bun moment sa impartasesc cateva poze cu voi!

Te pup, Ali! Te-astept in aeroport!







1 comment:

Tode said...

A doua poza mi se pare atat de... Alina, e grozavaa :) Distractie placuta si sa "muscati" mult din ultima saptamana la Lisboa :*:*:*