19 October 2007

Tinerete







Pun foarte multe intrebari. Mai ales daca sunt foarte interesata de ce trebuie sa aflu. Doar ca mi-am dat seama ca la primirea raspunsului imi mai vine sa pun o intrebare, si-nca una, si tot asa... si sunt putine cazurile in care nu aflu ce vreau, doar ca e un proces destul de obositor.

L-am intalnit pe acest domn intr-o galerie. Venise la o intalnire a unui cenaclu literar. M-a fascinat stilul sau foarte natural si autentic! Omul asta avea raspunsul la toate! I-am pus cateva intrebari, dar am renuntat repede, pentru ca ochii lui atat de tineri mi-au raspuns mai bine. Era bucuros sa fie acolo, vorbea despre studentii lui de la cursul de sculptura, despre poezii, analiza fiecare carticica noua dintr-un raft prafuit...era pur si simplu un om linistit, fericit, implinit si foate tanar! Care e secretul, dom'le?....ar fi fost intrebarea mea fireasca...

2 comments:

Unknown said...

Intr-adevar un personaj care iti hraneste imaginatia.... dar mie nu neaparat tinerete imi inspira privirea lui, ci mai degraba tihna si o intelegere rafinata a ceea ce ne inconjoara. oricum, cred ca cel mai Domn domn pe care l-am intalnit in ultima vreme :)

andrei ologeanu said...

stii, poate cand o sa avem si noi varsta lui alti studenti la arhitectura o sa ne puna aceleasi intrebari si o sa le dam exact raspunsurile pe care poate le asteapta sau nu ... anii te invata multe ... oricum omu arata foarte "" nu gasesc cuvantul potrivit ... poate cu tmpul ...