19 April 2009

Daca as fi....., de Tode

La cererea publicului, am taguit-o si pe Tode, adica pe "var-mea", asa ca s-a gandit ce-ar fi cada ar fi....

O floare: ciclamen roz pal

Un anotimp: toamna timpurie

O culoare: verde

Un animal: raposatul Pufi Vasile, a fost iubit…

Un obiect vestimentar: ceasul meu de pus la gat

O piesa de mobilier: un scrin masiv

O piesa muzicala: “Lucy in the sky with diamonds”, Beatles

Vers: “Vine o vreme cand ploua rece si toate femeile poarta capul tau si rochiile tale”, Nichita. Mi se pare ca le spune pe toate... J

Un peisaj: Adriatica de pe coasta dalmata

Un obiect: o sticluta de parfum Lalique

Un instrument muzical: saxofon

Un copac: tei

Un oras: Bacau, ca-i al meu J

Persoana publica : cred ca un actor batran de comedie- poate Walter Matthau sau la noi Beligan

Persoana apropiata : mama

O carte : Ozma din Oz, care este muuult mai buna decat « Vrajitorul.. »

Un fel de mancare : vesnic si indubitabil, cnedelele buncii Jana

Un supererou : Fat Frumos din Lacrima

Un fenomen al naturii : curcubeul acela ca un cerc cu nume greu..:P

O masina: asta

Un fruct: o fraguta

O parte a corpului : umerii

Un film: “Some like it hot”


Ce simpatic:)

3 comments:

Andrei CCCC said...

Pufi Vasile a murit????!!!??

Sa-i fie tzarana usoara! Si siferintza mica familiei Zoican!

Andrei CCC said...

*suferintza

Anutza said...

Mersi ca ai pus linkul la floare ca eu nu stiam cum arata ciclamenurile:)
Imi permit sa spun ca Pufi Vasile(al carui nume puteam sa pariez ca se scrie Puffy:) - nu f manly, huh?) s-ar simti onorat sa stie ca Tode l-a ales ca alter ego:)
Mi-a placut tare versul ei!