06 April 2009

Daca as fi...

Am primit de la PINKUTZA cu litera de lege sa raspund la intrebarea " Ce as fi eu daca as fi:..." Here goes:

  • O floare: un stanjenel
  • Un anotimp: toamna
  • O culoare: MOV (DUUH!)
  • Un animal: Gloria din Madagascar :-))
  • Un obiect vestimentar: o bluza decoltata cu o floare in piept  
  • O piesa de mobilier: scaunul asta
  • O piesa muzicala: Lenny Kravitz - Believe in Me
  • Un vers: And you'll never catch the fickle wind If you choose to stay
  • Un peisaj:Chicago in Pritzker Pavillion
  • Un obiect:o trusa de machiaj de la PUPA
  • Un instrument muzical: o viola
  • Un copac: magnolie
  • Un oras: Chicago
  • Persoană publica: Michelle Obama :))
  • O persoana apropiata:  mama si tata (ca ei sunt asa..ca 1)
  • O carte: Ellington Boullevard
  • Un fel de mancare:  Tortellini al Forno
  • Un supererou: Bubbles
  • Un fenomen al naturii: un vant parfumat
  • O masina: Fiat Sedici
  • Un fruct: Pomelo
  • O parte a corpului: Sanii
  • Un film: As Good as it Gets

PHEW! Ce greu! Sper ca am nimerit

Il dau mai departe lui BlueBunny si Alexandrei.

4 comments:

Tode said...

Vai, var'mea, m-ai uimit la cateva categorii :)Oricum, de mica mi-au placut oracolele si cred c-or sa-mi placa si la 80 de ani pentru ca.. reusesc sa surprinda:) Vreau si eu blog sa fac "Daca as fi.."!!

Ioana Toma said...

Veeezi? eu zic sa raspunzi intr-un comentariu ca mie mi-ar placea sa stiu.

Anutza said...

Da da subscriu! Go Tode!! Vai e asa greu! O sa ma gandesc sa postez si eu!

Ioana Toma said...

Deabia asteptam de la amandoua!