12 November 2007

In caz de plictiseala...

Sunt rare momentele in care stau pur si simplu "pe net". In seara asta am reusit sa imi petrec vreo cateva ore intrand de pe un site pe altul, in cautarea acelui CEVA care sa-mi ia gandul de la vremea urata careia va trebui sa ii fac fata maine dimineata in drum spre "minunata" schita.

Am observat o chestie comuna tuturor site-urilor - lumea e obsedata de originalitate. Frumosul nu mai e frumos decat daca vine in combinatia cu originalul. They must stick together. As fi ipocrita sa spun ca eu nu gandesc asa cateodata, dar sa fim seriosi, nu mai poti asculta o melodie decat daca "nu e comerciala", nu faci o fotografie buna decat daca ea nu s-a mai facut, nu scrii despre ceva despre care s-a mai scris, nu imbraci ceva ce ai mai vazut pe altcineva, nu te tunzi bob ca toate prezentatoarele TV....si tot asa...si pana cand? Nu e epuizabila oferta?

In final m-am enervat si am decis sa ma joc. Si numai bine ca ma dat de un site simpatic unde l-am construit pe tipul asta de mai jos. Incercati si voi: MonoFace




Guess what? Si aici oferta a fost epuizabila!

1 comment: