20 November 2007

OAIEEE!!!

The Cure - Close To Me


Asa... si am fost la Brasov unde a fost foarte dragut! Am dormit in cea mai frumoasa casa unde mirosea ademenitor a cafea si a voie buna, am intalnit oameni simpatici si talentati, am mancat cea mai buna inghetata de nuci, mi-am cumparat "urechi" sa nu-mi mai fie frig, ne-au cantat blues 4 oameni pasionati, am cumparat tot stocul de ciocolata de casa de la patiseria de jos si am hoinarit prin frig si prin cea mai calma ninsoare de pana acum! Frumos, nu?

A! Era sa uit! Am primit multe OI!!!

4 comments:

Rares Pulbere said...

oi fi fost la fernet? ei sunt oare cei 4 pasionati? :D

Ioana Toma said...

Da, chiar ei! Doar ca fara Cyfer. Oricum, foarte misto!

Rares Pulbere said...

noh lasa ca nu ai pierdut mare lucru din partea lui Cyher (IMHO)
Daca era Vladut era mult mai fain! :)

Ioana Toma said...

Umm...nu stiu cine e Vladut :D , dar te cred. Oricum si pt Cyfer, tot respectul.