21 November 2007

Optimism!!!

Mark Ronson - Just




Sunt veriga unei foarte frumoase initiative... sa o numim lantul optimistilor. Am primit provocarea de la Vlad care a primit-o la randul lui de la alt optimist.

Intrebare: "Cum iti pastrezi optimismul?"

In primul rand stiu sigur doua lucruri: am invatat de la mama ca sunt prea desteapta sa nu trec peste orice si de la tata ca orice as face, trebuie facut pana la capat si intr-un mod cat mai corect cu putinta. La asta se mai adauga spiritul inconfundabil al bunicii mele care mi-a spus sa cant, sa dansez si sa rad in fiecare zi. Daca ea ar avea blog, ceea ce e apropae posibil, avand in vedere ca e mai tot timpul pe messenger, probabil ca i-as da ei mai departe sarcina de a ne elucida asupra secretului optimismului, pt ca ea e intradevar cel mai optimist om pe care l-am intalnit in viata mea.

Ideea e ca nu pot sa nu fiu optimista cand stiu ca sunt pe drumul cel bun cand deschid usa aia grea a facultatii de arhitectura, sau cand iau creionul (sau mouse-ul) in mana si simt ca vreau sa desenez ceva frumos, cand impart o ciocolata de casa cu el si primesc cadou ultima bucatica, cand aud : "ai avut o idee buna" sau "ce poza draguta ai facut!" , cand stiu ca am prieteni care s-ar intalni cu mine la orice ora din zi si din noapte sa vorbim despre libelule si zmei si sa radem si sa jucam mima, sau cand ma gandesc ce multe lucruri frumoase pot sa mi se intample daca gandesc pozitiv.

Asa ca, evit sa ma gandesc la ce-a fost mai putin bun si la ce ar putea fi altfel decat mi-as dori. Incerc de 1000 de ori daca trebuie sa fac lucrurile asa cum mi le doresc. Sunt de neoprit cand vreau ceva si de asta am niste obiective generale foarte clare in viata.

Continuarea o puteti vedea la Anutza pe care o provoc sa ne spuna daca in Franta e altfel la capitolul asta!

A! si asta e asa...de fun!

8 comments:

Unknown said...

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Unde ai gasit desenul asta, mai Ioana? O sa curga comment-urile, sunt sigura :) Si in privinta optimismului, e un subiect tare frumos si m-a emotionat ce-ai scris. Si da, bunica Jana rules la capitolul asta :)

Ioana Toma said...

si mie mi s-a parut foarte dragut desenul. nu stiu daca o sa curga commenturile, dar asta conteaza mai putin...sa mearga lantul optimistilor!

vlad dodan said...
This comment has been removed by the author.
vlad dodan said...

Pai tre sa fii populara ca sa "curga" comentariile rauri-rauri. Asa ca mai ai ceva rabdare ... 1-2 luni, sau comenteaza ceva pe blogul de la ProSport. :D

Tare de tot poza.

Anonymous said...

Am ochii in lacrimi si o inima cat roata carului ! :*:X
Si...cu multa emotie am citit o gramada de "verigi " din minunatul vostru lant. I'm proud of you and all your friends! Mi-ar placea ca lantul vostru, pardon al nostru , sa fie cat mai lung si mai solid!
Da, cred in dorinta + curaj + atitudine = optimism
Si acum un strop de optimims in care ma regasesc :
Sunt recunoscatore
1.Prietenului meu drag cu care impart trecutul si viitorul, Pentru ca e cel mai bun sot!
2.Murdariei de curatat dupa o petrecere,
Pentru ca inseamna ca am fost inconjurati de prieteni.
3. Impozitelor pe care le platesc,
Pentru ca inseamna ca sint angajat.
4. Hainelor care sunt putin cam stramte,
Pentru ca inseamna ca am destula mincare :D
5. Umbrei mele care ma insoteste la serviciu,
Pentru ca inseamna ca sunt afara in lumina soarelui.
6.Povetei repetate pe care trebuie s-o suport de la mama,
Pentru ca inseamna ca o aud si o pot auzi.
7. Gramezii de rufe de spalat si calcat,
Pentru ca inseamna ca am haine de imbracat.
8. Oboselii de la sfarsitul unei zile,
Pentru ca inseamna ca am fost capabila sa muncesc din greu.
9. Soneriei care ma trezeste in zorii zilei,
Pentru ca inseamna ca sunt vie.
10. Lui septembrie 86 ,
Pentru ca mi te-a daruit !
:X

Ioana Toma said...

Ce dragutz mama! :X Cea mai tare mama din lume! PUP!

Stelian Popa said...

esti deacord sa facem schimb de linkuri ?

Ioana Toma said...

i guess... da